Termeni și Condiții

Ultima actualizare: Decembrie 2022


FIDORIA
este un magazin online destinat produselor cosmetice disponibil la adresa  www.fidoria.ro. Magazinul online FIDORIA este administrat de S.C. Ryva Cosmetic S.R.L.

Denumirea societății vânzătoare: S.C. RYVA COSMETIC S.R.L.

Cod unic de înregistrare: RO45978575

Număr de ordine în Registrul Comerțului: J35/1673/2022

Adresă sediu social: STR. SALCÎMILOR NR. 8, BIROUL 2 , ET. 1, TIMIȘOARA, TIMIȘ 300289, ROMÂNIA

 

CALL CENTER: +40770 269 732

Program L-V: 09:00 – 17:00

Email: contact@fidoria.ro

Adresă poștală pentru retur: STR. SALCÎMILOR NR. 8, BIROUL 2 , ET. 1, TIMIȘOARA, TIMIȘ 300289, ROMÂNIA

  1. CONDIȚII GENERALE

Denumirea de “Termeni și Condiții“ reprezintă un contract la distanță încheiat între o companie și clienții, utilizatorii și furnizorii săi, care stabilesc termenii și condițiile de utilizare și modul în care vă puteți desfășura achizițiile de produse și serviciile comercializate prin intermediul FIDORIA.

Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document.

Acești Termeni și Condiții sunt aplicabili pentru toți clienții noștri și au rolul de a acoperi achiziționarea produselor de pe shop-ul nostru online www.fidoria.ro.

S.C. RYVA COSMETIC S.R.L își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web. Astfel, vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile, înainte de fiecare COMANDĂ, deoarece este posibil să fi intervenit actualizări.

S.C. RYVA COSMETIC S.R.L depune eforturi pentru a menține acuratețea informațiilor furnizate pe magazinul nostru online. Având în vedere anumiți factori precum posibile erori cu privire la aceste informații ce pot apărea, precizăm că imaginile PRODUSELOR au caracter informativ, iar PRODUSELE livrate pot diferi de imaginile de prezentare, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă din partea producătorilor. De asemenea, unele caracteristici sau prețul PRODUSELOR prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare.

PRODUSELE vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  să nu poată livra total sau parțial o COMANDĂ. De asemenea, S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  își rezervă dreptul de a retrage orice produs de la vânzare, în orice moment. Atenție: Adăugarea produselor în coșul de cumpărături nu asigură și rezervarea produselor!

S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. depune toate eforturile pentru a livra PRODUSELE solicitate de CUMPĂRĂTOR în conformitate cu data de livrare asumată, specificată în email cu informațiile de livrare.

Toate informațiile cu privire la livrare oferite de S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  (pe website, la telefon sau prin e-mail) sunt doar cu titlu estimativ, bazate pe estimările firmelor de curierat partenere, drept urmare pot varia de la caz la caz.

Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termenii și Condițiile de utilizare FIDORIA, vă rugăm să ne contactați pe mail la contact@fidoria.ro sau la numărul de telefon: +40770 269 732.

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform Regulamentului UE nr. 2016/679 este reglementată prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Scopul prelucrării datelor au ca interes activitatea de promovare a produselor și serviciilor, activități comerciale, informarea clienților privind activități de marketing cât și de publicitate.

Scopul colectării și prelucrării datelor este: activități de promovare a Produselor și serviciilor, activități comerciale, activități de statistică și cercetare de piață, informarea clienților/utilizatorilor privind situația contului lor de pe www.fidoria.ro, informarea clienților/utilizatorilor privind activităţi de marketing, activităţi comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piață, activități de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.

Datele cu caracter personal introduse de către Client în Formular sunt necesare în vederea încheierii Contractului dintre FIDORIA și Client. Contractul nu se va considera încheiat, dacă Clientul refuză introducerea datelor cu caracter personal în Formular. Astfel, FIDORIA nu va fi obligată să livreze Produs.

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

  • Dreptul la informare implică dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către FIDORIA, conform celor descrise în prezentul document;
  • Dreptul de acces la date, dreptul de a obține confirmarea din partea FIDORIA cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • Dreptul la rectificare – dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către FIDORIA a datelor cu caracter personal inexacte/nejustificate, precum și completarea datelor incomplete;
  • Dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”) – se aplică anumite condiții; Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, FIDORIA să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării, în anumite condiții;
  • Dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către FIDORIA către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  • Dreptul la opoziție

FIDORIA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai în scopurile specificate anterior, datele personale legate de clienți.

  1. CARACTERISTICI PRODUSE

Toate produsele prezentate pe pagina FIDORIA sunt comercializate noi, originale și verificate, conform prevederilor legale din România, clienților, în cantități adecvate strict pentru uz personal.

Produsele pot fi comandate de către client pe toată perioada cât acestea sunt încă expuse pe pagină, dar totodată și în limita stocului disponibil.

Produsul poate fi folosit de către client în perioada termenului de valabilitate al acestuia și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.

  1. OUTLET

OUTLET este o gamă de produse la un preț foarte accesibil deoarece produsele nu au niciun defect în compoziția lor, dar ambalajele respectiv partea exterioară a produselor pot fi puțin deteriorate.

Produsele care fac parte din categoria OUTLET sunt denumite la finalul descrierii D1 și asta datorită faptului că prezintă un mic defect exterior, de aceea au și un preț foarte avantajos.

!!Produsele care se încadrează în categoria OUTLET nu sunt returnabile!!

  1. TERMENII ȘI COSTUL LIVRĂRII

S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe magazinul online FIDORIA pentru PRODUSUL comandat, la data generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În  cazul în care nu poate executa CONTRACTUL datorită faptului că PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. Ryva Cosmetic S.R.L  poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare al comenzii.

  1. EXPEDIEREA COMENZILOR

S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe MAGAZINUL ONLINE și anume: 1 – 5 zile lucrătoare, de la data generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În cazul în care termenele de livrare nu pot fi îndeplinite, S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

 

  1. MODALITĂȚI ȘI COSTURI DE LIVRARE

Transportul produselor comandate pe FIDORIA se face prin companiile ce oferă servicii de Curierat rapid partenere precum Sameday sau EasyBox.

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 Lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.

Transportul prin curier (Sameday Courier) costă 20 Lei, pentru comenzile mai mici de 200 Lei.

Transportul prin EasyBox costă 15 Lei, pentru comenzile mai mici de 200 Lei.

Termenul de livrare este în general de maxim 2 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului în localitățile aflate în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de maxim 10 zile pentru localitățile ce nu se află în aria de acoperire. Acești termeni pot fi depășiți în anumite cazuri precum perioade de promoții.

  1. MODALITĂȚI DE PLATĂ

Fiecare COMANDĂ include informații despre cost, modul de plată și intervalul de timp pentru plată. Responsabilitatea CLIENTULUI este de a furniza toate informațiile necesare pentru ca S.C. Ryva Cosmetic S.R.L să emită factura în conformitate cu legea aplicabilă. S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. va furniza CLIENTULUI o factură pentru PRODUSE și serviciile care urmează să fie livrate.

Plățile se pot efectua în sistem ramburs, plată online prin cardul bancar VISA/Mastercard, sau prin Crypto.

 

  1. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

Confidențialitatea informațiilor personale ale clienților FIDORIA este unul dintre aspectele pe care le tratăm cu cea mai mare seriozitate.

S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. colectează informații prin intermediul site-ului web www.fidoria.ro, în conformitate cu legislația română care face referire la aceste aspecte. Compania se angajează să protejeze confidențialitatea informațiilor personale și confidențialitatea utilizatorilor magazinului online. Compania respectă confidențialitatea datelor personale și confidențialitatea utilizatorilor magazinului online și va face tot posibilul pentru a le proteja de orice încălcări și abuzuri.

Transmiterea datelor cu caracter personal ale utilizatorului către companie este în anumite cazuri necesară pentru ca operatorul în calitate de furnizor să își îndeplinească obligațiile contractuale față de utilizator.

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, S.C. Ryva Cosmetic S.R.L își asumă obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatorii site-ului nostru.

Compania noastră se angajează să nu transmită datele colectate către terți, cu excepția companiilor de Curierat în vederea livrării produselor și a situațiilor expres prevăzute de legislația statului Român în vigoare. Astfel, informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate Parchetului, Poliției, Instanțelor Judecătorești sau altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Orice UTILIZATOR care a furnizat explicit date cu caracter personal pe site-ul FIDORIA poate opta pentru ștergerea acestora din baza noastră de date prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@fidoria.ro. În cazul în care utilizatorii nu doresc să primească în continuare comunicări comerciale prin email din partea companiei noastre pot utiliza link-ul de dezabonare din footer-ul newsletter-ului FIDORIA primit prin email.

Opțiunea de ștergere a contului se găsește în pagina „Setări” din cadrul secțiunii „Contul meu”. Pentru a șterge contul dumneavoastră de pe magazinul online FIDORIA, vă rugăm să introduceți parola actuală aferentă contului, apoi, dați click pe butonul „ȘTERGERE CONT”.

În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul S.C. Ryva Cosmetic S.R.L. În cazul în care după trecerea acestui termen nu se ajunge la o înțelegere , litigiul va fi soluționat.

Pentru informare și suport, ne puteți contacta la adresa de email contact@fidoria.ro sau telefonic +40770 269 732.

 

  1. CADOURI ȘI CODURI PROMOȚIONALE

Clienții fideli, abonați la newsletter sau alții care ne urmăresc prin alte canale pot primi regulat cadouri sau coduri promoționale. O astfel de acțiune include și cadouri gratuite – un produs care este adăugat gratuit în livrarea unei comenzi. Un astfel de plan de promovare pentru a da un produs mic pentru toți clienții care achiziționează produsele totale de preț mai mare decât o anumită valoare. Valoarea și cadoul sunt întotdeauna prezentate în mod clar. Clientul singur decide dacă vrea să achiziționeze de, sau peste valoarea specificată. Dacă clientul vrea să returneze un produs sau toate produsele care fac parte din comandă cu care a primit cadoul, clientul trebuie să returneze și produsul cadou. Dacă clientul returnează un produs fără care valoarea comenzii rămâne sub pragul specificat pentru a primi cadoul, clientul trebuie să returneze produsul cadoul.

Cadourile și/sau produsele pe care clienții le primesc gratuit la plasarea unei comenzi nu pot fi returnate sau modificate.

 

  1. RETRAGEREA DIN CONTRACT

În cazul contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul de a anula contractul în termen de 14 zile de la achiziția produselor. (articolul nr. 43 din Legea privind protecția consumatorilor). Clientul doar trebuie să notifice vânzătorul și fără să-și motiveze decizia la adresa de email:   contact@fidoria.ro.

Cumpărătorul trebuie să returneze produsele în termen de 28 de zile de la notificarea privind rezilierea contractului și va suporta toate costurile directe de returnare la adresa: STR. SALCÎMILOR NR. 8, BIROUL 2 , ET. 1, TIMIȘOARA, TIMIȘ 300289, ROMÂNIA, Număr de telefon: +40770 269 732.

După primirea produselor, potrivit legii, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului valoarea produsului/produselor returnate. Costul privind expedierea produselor este suportat de către cumpărător.

Împreună cu returnarea produselor, clientul este obligat să ofere vânzătorului contul bancar (IBAN) și numele complet.

Restituirea banilor se va face în termen de 14 zile de la primirea inștiințării privind anularea contractului.

Suma care va fi returnată este suma pe care clientul a plătit-o pentru a intra în posesia produsului/produselor achiziționate (nu se pot returna costuri legate de transport).

Produsele cumpărate în set se pot returna doar dacă setul este complet (conține toate produsele livrate).

Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.

 

  1. RECLAMAȚII

Ne asumăm responsabilitatea pentru posibilele defecte ale produselor, dacă acestea se manifestă la scurt timp după achiziționarea acestora.

Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, atât în imagini, cât și în descriere, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită.

Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații și pentru soluționarea acestora, la adresa de mail contact@fidoria.ro.

 

  1. DIVERSE.

13.1 LITIGII

În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii on-line încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ului www.fidoria.ro, vă informăm cu privire la existența și la posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL. Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit și disponibil on-line, în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii și comercianții care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate în paragraful anterior. Pentru a se adresa entităţii platformei SOL, Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

13.2 ERORI

Informațiile despre produsele și serviciile prezentate în pagina de Internet FIDORIA pot fi sub rezerva greșelilor de tipar. Prețurile, informațiile despre produse precum și imaginile pot conține erori sau neconcordanțe.

13.3 AUTORITĂȚI COMPETENTE

În legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014, clientul poate sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor sau Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații.

13.4 RECENZII

Nu garantăm că orice recenzie publicată atât la adresa, cât și la produsele noastre este 100% adevărată sau că provin de la consumatorii care au cumpărat și utilizat respectivele produse. Răspunderea FIDORIA nu va fi trasă cu privire la orice recenzie publicată pe pagina de Internet fidoria.ro.

Totodată, recenziile nedorite, ofensatoare sau cele care contravin bunelor moravuri, vor fi înlăturate.

Ne asumăm responsabilitatea pentru posibilele defecte ale produselor, dacă acestea se manifestă la scurt timp după achiziționarea acestora.

Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, atât în imagini, cât și în descriere, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită.

Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații și pentru soluționarea acestora, la adresa de mail contact@fidoria.ro.

 

© fidoria.ro | Toate drepturile rezervate.