Politica de retur

Ultima actualizare: Ianuarie 2023

În conformitate cu articolul 9 (1)  din Ordonanța de Urgența nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs.

Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.

În conformitate cu legea română, returnarea produselor trebuie să se facă împreună cu toate accesoriile, consumatorul suportând cheltuielile de expediție. Recomandăm ca clientul să utilizeze ambalajul original, acest lucru limitând posibilitatea de deteriorare a bunului în timpul transportului.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
  • Produse achiziționate de la alte magazine
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel

 Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice deoarece au o perioadă de valabilitate care începe cu deschiderea inițială a ambalajului și pentru că atunci când sunt utilizate sau testate, există pericolul transmiterii virusurilor.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

  1. Pregătește produsul pentru returnare: asigurați-vă ca produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
  1. Completați formularul standard de retur pe care îl puteți accesa aici.
  1. Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa contact@fidoria.ro sau telefonic +40770 269 732 pentru informarea cu privire la returul dumneavoastră. Veți fi contactat prin email sau telefonic pentru acceptarea returului, respectiv respingerea returului în cazul în care nu îndeplinește condițiile de mai sus.
  1. Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung la retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
  1. Expediați coletul la adresa: STR. SALCÎMILOR NR. 8, BIROUL 2 , ET. 1, TIMIȘOARA, TIMIȘ 300289, ROMÂNIA, Telefon: +40770 269 732, prin orice serviciu de curierat rapid.
  1. După recepționarea coletului veți fi contactat/ contactată de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Produsul este verificat, dacă îndeplinește condițiile de returnare.

FIDORIA va restitui contravaloarea produsului/produselor returnate în conformitate cu termenii prevăzuți în legislație-14 zile lucrătoare în contul bancar al CLIENTULUI.

Atenție! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv clientului. Produsele deteriorate în timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzător la expediere nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus compania noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.

Dacă aveți orice fel de întrebări cu privire la returul produselor, fără a prezenta vreun motiv, contactați-ne la adresa de e-mail contact@fidoria.ro sau la numărul de telefon +40770 269 732.

 

© fidoria.ro | Toate drepturile rezervate.