Informații livrare

Ultima actualizare: Decembrie 2022

Modalități de livrare

pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 Lei

Livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 LEI;

Comanda dumneavoastră este livrată prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de către compania SAMEDAY COURIER.

➤ Produsele comandate sunt livrate de către SAMEDAY COURIER la adresa menționată de către CLIENT la plasarea comenzii;

FIDORIA va livra PRODUSELE în termen de: 1 – 5 zile lucrătoare de la data generării COMENZII;

➤ În momentul în care coletul a fost expediat veți fi contactat inclusiv pe email;

➤ Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii prin plată online cu cardul de credit;

➤ Acceptând Termenii și Condițiile de vânzare, Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier în cazul în care Cumpărătorul sau destinatarul livrării nu se află acolo.

Livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 LEI;

Cum se efectuează livrarea?

➤În momentul lansării comenzii poți alege ca livrarea să se facă la adresa ta (acasă sau la birou), la sediul companiei de curierat sau la unul dintre punctele de livrare partenere ale companiei de curierat;

➤Vei fi notificat în ziua livrării printr-un SMS, care va conține informații despre coletul tău, valoare ramburs și datele de contact ale curierului care îl va livra;

➤În cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea menționată în comandă trebuie să ne notifici la adresa de mail contact@fidoria.ro;

➤Dacă nu sunteți disponibil la adresa din comandă în intervalul de lucru al companiei de curierat, poți solicita curierului să ridici de la sediul cel mai apropiat de adresa ta al acestuia;

➤Statusul comenzii tale poate fi urmarit pe www.fancourier.ro , folosind numărul de urmărire alocat acesteia;

➤Program de lucru FAN Courier: L-V – 09:00-17:00, Sâmbăta 09:00-14:00. Duminica – închis;

➤Pentru informații cu privire la serviciile oferite de către FAN Courier, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 9336 sau la acest link https://www.fancourier.ro/en/faq/

Ce se întâmplă dacă nu ești găsit la adresa de livrare?

➤În cazul în care nu vei fi găsit la adresa menționată în comandă, curierul vă va notifica iar compania de curierat va încerca a doua livrare gratuit;

➤Coletul va fi returnat automat în termen de 7 zile calendaristice de la data predării către FAN Courier, în cazul în care nu s-a reușit livrarea;

Cum se efectuează plata transportului și a produselor?

➤Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar sau cu cardul de credit.



Livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 LEI;

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania Cargus:

➤Informațiile de contact Cargus pentru zona dumneavoastră le puteți găsi accesând acest link https://www.cargus.ro/rolul-curieratului-in-experienta-clientilor/;

➤Comanda dumneavoastră va fi livrată, a doua zi după expedierea acesteia din depozit;

➤În momentul în care coletul este expediat veți fi notificat inclusiv prin email;

➤Puteți verifica oricând statusul pachetului dumneavoastră accesând acest link https://www.cargus.ro/rolul-curieratului-in-experienta-clientilor/;

➤În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare să înregistreze o nouă impunere de expediere;

➤Coletul va fi păstrat 7 zile;

➤Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii prin transfer bancar și cu cardul de credit;

➤Plata la livrare poate fi efectuată cu cardul la curier;

➤Pentru mai multe informații, faceți accesați https://www.cargus.ro/.

➤ Livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 LEI;

➤ Produsul comandat este livrat în EasyBox Sameday;

➤ Pachetul care conține produsele comandate și achitate este lăsat la punctul de colectare selectat de Cumpărător la comandă;

FIDORIA va livra PRODUSELE în termen de: 1 – 5 zile lucrătoare de la data generării COMENZII;

➤ În momentul în care coletul a fost expediat veți fi contactat inclusiv pe email;

➤ Cumpărătorul Comenzii are o perioadă de 36 ore de la primirea e-mailului care indică disponibilitatea coletului sau la punctul de preluare indicat pentru a-l colecta. Retragerea este posibilă numai la prezentarea documentului de identitate și la semnătura Cumpărătorului sau a destinatarului Comenzii.



Opțiuni de plată

➤ Această modalitate de plată necesită plata comenzii în momentul livrării coletului, serviciul de curierat eliberând chitanța;

➤ Plătiți produsele la livrarea comenzii prin agenții companiei de curierat.

➤ Cea mai comună metodă de plată pentru achizițiile online este prin card bancar;

➤ Simplu și rapid, această modalitate de plată vă oferă posibilitatea de a cumpăra în deplină siguranță pe site-ul nostru online FIDORIA;

➤ Această metodă se face prin Netopia Payments;

Netopia Payments este un procesator de plăți online. Este o metodă foarte sigură deoarece vă oferă o soluţie de tranzacționare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate. Această modalitate de plată este destinată tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice monedă;

➤ Pentru a utiliza această metodă, trebuie să completați un formular cu informațiile corespunzătoare precum: numărul cardului, data de expirare și codul de securitate CVV care se găsește pe spatele cardului (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura dumneavoastră);

➤ Această metodă de plată vă oferă posibilitatea de a cumpara în deplină siguranță și fără nici un alt comision.

➤ Simplu și rapid, această modalitate de plată vă oferă posibilitatea de a cumpăra în deplină siguranță pe site-ul nostru online FIDORIA;

➤ Această metodă se face prin Stripe Payments;

Stripe Payments este un procesator de plăți online. Este o metodă foarte sigură deoarece vă oferă o soluţie de tranzacționare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate. Această modalitate de plată este destinată tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice monedă;

➤ Pentru a utiliza această metodă, trebuie să completați un formular cu informațiile corespunzătoare precum: numărul cardului, data de expirare și codul de securitate CVV care se găsește pe spatele cardului (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura dumneavoastră);

➤ Această metodă de plată vă oferă posibilitatea de a cumpara în deplină siguranță și fără nici un alt comision.

➤ Simplu și rapid, această modalitate de plată vă oferă posibilitatea de a cumpăra în deplină siguranță pe site-ul nostru online FIDORIA;

➤ Puteți plăti foarte simplu cu cardul de credit PayPal.

© fidoria.ro | Toate drepturile rezervate.