Cum comand?

Ultima actualizare: Decembrie 2022

 Produsele pot fi achiziționate de pe website-ul www.fidoria.ro prin comandă online.

Navigând pe website, puteți selecta produsele pe care doriți să le achiziționați și le puteți adăuga în coșul de cumpărături, apăsând pe butonul “Adaugă în coș”. Butonul “Adaugă în coș” se află în dreptul fiecărui produs de pe website. Poți adăuga în coș oricâte produse dorești, în limita stocului disponibil, folosind procedeul descris mai sus. Dacă dorești mai multe exemplare ale unui anumit produs, în câmpul în care este indicată cantitatea, modifică numărul de exemplare dorite, apoi apasă simbolul alăturat de actualizare. Pentru a elimina un produs din coșul tău de cumpărături, apasă butonul “Șterge articol” situat în tabelul de comandă.

 

  1. Plasarea comenzii

Comenzile online se pot face oricând, la orice oră.

1.1. Pentru a comanda produsele dorite este suficient să adaugi produsele în coș și să urmezi pașii următori:

  • creează un cont sau loghează-te cu Facebook sau Google (pentru a beneficia de extra reducere la produsele achiziționate)
  • completează formularul cu informațiile corespunzătoare precum: numele, prenumele și datele de livrare și alege modalitatea de plată.

 1.2. În cazul în care ai deja un cont pe www.fidoria.ro, loghează-te, adaugă produsele în coș, verifică detaliile de livrare și selectează modalitatea de plată.

1.3. După ce ai urmat pașii descriși mai sus, recitește cu atenție datele introduse și apasă pe butonul “Trimite comanda”. Pentru plata cu card bancar vei fi redirecționat într-o altă pagină gestionată de Netopia Payments(procesator de plăți online- metodă foarte sigură, vă oferă o soluţie de tranzacționare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate) pentru a introduce datele cardului și a aproba plata.

1.4. În momentul în care comanda dvs. a fost primită, veți primi un e-mail de confirmare. Vă rugăm să verificați corectitudinea comenzii efectuate, citind cu atenție e-mailul respectiv.

1.5. Informațiile contului vor rămâne înregistrate și nu va trebui să le introduceți din nou în cazul unei noi comenzi, cu excepția cazului în care alegeți să schimbați adresa de livrare.

 

  1. Modificare/ Anulare comandă

Înainte de a face click pe butonul „Plasează comandă”, vă puteți răzgândi și puteți elimina toate articolele pe care nu le mai doriți din coșul de cumpărături, precum și informațiile despre metoda de livrare și de plată. Dacă ai plasat deja comanda, aceasta nu mai poate fi modificată.

În situația în care ai comandat produsul greșit sau ai completat adresa greșit, comanda trebuie anulată și vei replasa comanda cu datele și produsele corecte. Pentru anularea comenzii ne puteți contacta la adresa de email contact@fidoria.ro.

© fidoria.ro | Toate drepturile rezervate.